پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225843
حميد درخشان: برانکو دست از لجاجت بردارد
تاریخ انتشار : 1395/05/17 15:16:32
نمایش : 1065
سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس فصل سختي در پيش دارد و و رامين رضاييان مي‌تواند به اين تيم کمک کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميد درخشان  در مورد شرايط تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: خدا را شکر تيم شرايط خوبي دارد و امتياز‌هايي که در هفته‌هاي ابتدايي ليگ جمع مي‌شود خيلي مهم است و به قهرماني تيم کمک زيادي مي‌کند. وضعيت خوبي در خط دفاع تيم ايجاد و نقاط ضعف فصل قبل پوشش داده شده و در کل تيم در شرايط خوبي قرار دارد.

وي در مورد شانس پرسپوليس براي قهرماني گفت: البته هنوز براي صحبت در اين مورد زود است ولي به نظرم تيم اگر با همين روند جلو برود شانس اصلي قهرماني در ليگ خواهد بود. برانکو با تجربه‌اي که از فصل قبل به‌دست آورده مي‌تواند اين فصل نتيجه لازم را بگيرد.

سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در مورد شرايط بازگشت رامين رضاييان به پرسپوليس و اينکه برانکو گفته او را نمي‌خواهد، تصريح کرد: رضاييان بازيکن خوبي است و مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. در کل تصميم‌گيرنده برانکو است ولي نظر شخصي من اين است که نبايد با رضاييان لجبازي کرد و برانکو بهتر است منافع باشگاه را در نظر بگيرد.

درخشان در پايان، در مورد فاصله امتياز پرسپوليس با استقلال تهران گفت: اين که از هفته‌هاي ابتدايي ليگ اين فاصله ايجاد شود خيلي خوب است و پرسپوليس نبايد اجازه دهد اين اختلاف کم شود يا از بين برود.

منبع:ميزان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html